Barn och fritid =)


Jag har känt ett tag nu att teater linjen som jag går på, inte riktigt är min grej. Jag älskar allt som har med teater att göra men jag känner att jag kommer ingen vart på den linjen och de blir att jag aldrig är där då. Så idag tog jag tag i de och va hos Syv och berättade för henne att jag ville byta linje till Bf (barn och fritid) satt och pratade med henne ett bra tag och sen gick vi vidare till min matte lärare som hon ville snacka med eftersom han är den som känner mig alldra bäst där i skolan, och han tyckte nog att de va de bästa valet för mig. Känner de själv att detta kommer bli mycket bättre. Att ta hand om barn är något som jag verkligen vill hålla på med framöver. Så på måndag så får jag antagligen veta om jag kommer in eller ej. Håller tummarn=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0