Mysdag med Mia<3 =)



Sorry för den dåliga uppdateringen, de blir så när man knappt sitter vid datorn längre. Ville bara berätta att jag har nu kommit in på barn och fritid linjen och jag trivs faktiskt hur bra som helst, har varit i skolan i 1 hel vecka nu varje dag kommit i tid också för den delen. Framsteg framsteg för mig=) hehe.

Idag har de varit en go och slapp dag. Har varit med min underbara Mia och vi 2 har varit helt själv hemma hos min granne som va oss en polare, så vi passade på att glo lite på film och myste med katterna hans..=) alltid lika mysigt och trevligt att vara med Mia. =) hihi.

Nu får jag sticka ner till tvätten och se om de är färdigt. Ha de bra så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0