Mysigare katter får man leta efter!!!


Fan också, vaknade upp i morse av att jag hade så jävla ont i halsen och nu har jag blivit snor förkyld också. Fan asså, när man har börjar på en bra linje som man trivs med såå ska man helt plötsligt bli sjuk IGEN jävla skit. Jag har även haft massa jävla mardrömmar inatt, men jag har faktiskt sovit jävligt gott ändå, kanske beror på att jag har sovit bredvid honom ett par dagar nu och de är fan de bästa som finns och när man vaknar upp och ser dessa underbara katterna som ligger bredvid än och vill bara krypa under täcket och gosa med än, underbart säger jag bara=).

Ne, nu ska jag lägga mig i sängen och vila en stund så att jag blir frisk fortare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0