Mensvärk och förkyldning på de! =/

Har inte alls sovit bra inatt vilken är väldigt konstigt eftersom jag sov bredvid min granne, eller en liten del av natten iallafall. Vaknade vid 2 med en sån jävla mensvärk, jag trodde fan jag skulle börja lipa. Försökte somna och ville bara krypa in i hans famn, men jag såg hur gulligt han sov och ville inte väcka honom, så jag tog på mig och gick upp till mig och försökte sova. Han låg inatt och va så snorig och jag kände fan va gött att inte jag behöver ha sånt problem på natten, trodde jag iallfall. Nu har jag blivit vrål förkyld och har säkert nyst 500 gånger idag. Fan asså, räcker de inte med att jag måste gå runt med världens mensvärk, nee nu måste jag bli förkyld också, som min mamma och syrra har varit. Fan säger jag bara.=( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0