Det hade inte varit fel med lite massage just nu!!


Jag har sovit jättebra inatt faktiskt, men jag måste bara säga att jävlar vad ont i kroppen jag har, jag tror nog att jag har legat lite konstigt, för jag har fruktansvärt ont i ryggen och i mitt vänstra knä. Så jag har inte gjort så mycket idag, trodde att min morbror skulle hinna göra klart min dator tills idag, vet juh dock inte om han hann klart, för pappa kom hem och hade glömt av att ringa till honom och se om den va färdig. Jag får helt enkelt ringa min morbror imorgon och se om den är klar, så pappa kan ta vägen förbi imorgon efter jobbet.

Imorgon är det juh fredag igen, åh gud vad tiden går fort. Jag och mina tjejer hade juh bestämmt att vi skulle ha en liten myskväll imorgon, men vi hittade ingen som vi kunde vara hos. Men som tur va så fick jag ett sms av min älskade Kajsa, och hon skrev då att vi kunde vara hemma hos henns pappa för hon skulle tydligen vara själv hemma. Så det blir en myskväll med mina flickor iallfall imorgon.

Nu ska jag gå ner och göra lite te tänkte jag. Ni får ha de så bra så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0