Det ska va gött å leva annars kan de kvitta!



Nu ligger jag här i min säng med datorn framför mig och Bella bredvid mig. Ska snart lyfta röven min och börja dra ut alla sladdarna från datorn och ställa ner den där nere så min pappa inte glömmer min kära dator. Jag trodde att min far skulle åka upp med den till min morbror när han kom hem från jobbet idag, men han svänger tydligen av och lämnar den till min morbror när han åker till jobbet imorgon bitti. Som sagt får se hur långt tid det tar för min morbror att göra färdig den, jag vet inte om pappa kan hämta den påvägen hem sen igen eller om detta kommer ta några dagar, har faktiskt ingen anning, men huvudsaken är att den blir bra igen sen får det ta hur lång tid som helst, jag klarar mig med denna bärbara datorn så länge, som vi fick av min morbror.

Ne, nu får jag börja röra på mig och dra ut sladdarna så det är gjort, så jag kan lägga mig och mysa igen med datorn och Bella. Ha de så bra så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0