En hel vecka nu!



Jag är faktiskt ganska stolt över mig, att jag har lyckat hålla på med träningen en hel vecka snart. På söndag blir de en hel vecka. Jag och mia har gymmat 3 gånger denna veckan, och sen har vi varit ute och gått varje dag i över 1 timme. Så jag känner mig riktigt stolt. Nu är det bara att fortsätta såhär så kommer jag se ut så som jag vill och må så som jag förtjänar, haha..  ;)

Hahaha, i måndags kastrerade eller steriliserade eller va fan man nu säger vi våran lilla katt. Så hon går runt med en tratt på huvudet, man blir lite ledsen när man ser henne för hon går i varenda grej och kan inte tvätta sig själv eller klia sig. Men hon börja vänja sig vid den nu. Men om en vecka så ska vi ta av den, då behöver hon inte tratten längre och då får hon gå ut också och vara ute hun mycket hon vill :D Jippi.
Nu ska jag iallafall gå och puss sönder henne, jag ser att hon ligger här i min säng och tittar på mig.. hahaha..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0