Fredagsmys<3


Har precis kommit ut ur duschen och nu sitter jag här med den bärbara datorn i sängen och Bella kom precis och la sig bredvid mig för att kela, men det får jag göra när jag har skrivit klart detta inlägget. Ringde min morbror idag och frågade om min dator var klar, och han sa att den va klar redan igår. Pappa skulle nämligen ringt min morbror igår efter jobbet och se om han kunde hämta den, men han hade så mycket att göra så han glömde av att ringa. Men pappa ska ta vägen förbi hans jobb sen och hämta min dator. Det ska bli skönt att få den tillbaka, då man kan lyssna på hög musik när man gör i ordning sig. Apropå att gör sig i ordning är något som jag borde tänka på snart. Jag ska juh iväg idag till onsala, där jag ska tillbringa kvällen och morgonen med mina underbara flickor. Så jag måste sätta fart lite, ska dock kela lite med Bella innan jag sätter igång.


Hoppas ni får en underbar fredag, så hörs vi imorgon! =)
 

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-02-19 @ 11:56:57
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0