Kvällsstädning!

Jag har väldigt svårt för att sova nu på kvällarna, så jag satt och funderade på om jag skulle fixa i ordning mitt skrivbort lite. Och det har jag faktiskt gjort nu på kvällen eller nu i natt. Jag satt och tittade på mitt skrivbord och tänkte att nu får jag ta tag i detta och göra det lite fint på bordet, det har juh sett ut som fan, haha. Både mamma och pappa har frågat mig hur fan jag kan ha de så, dom säger att jag hittar juh inget när det är så stökigt. I vanliga fall brukar jag va väldigt noga med att det ska vara fint och rent, men jag har inte orkat lägga tid på att fixa mitt skrivbord. Men nu har jag äntligen gjort de. Så nu kommer mamma och pappa bli jätte glada i morgon när dom får se hur fint jag har gjort de. Nu sitter jag är med levande ljus och bara tar de lungt, funderar på att lägga mig i sängen och titta på en go film eller läsa lite innan jag somnar. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0