Längtar efter mina favorit flickor<3


Helvete också min hårddisk på dator har typ pajat för att jag har fått någon skit i den. Men som tur är så har jag lagt över alla mina bilder, musik m.m.. på en annan hårddisk som jag fick av min morbror i helgen. Jag har också en jävla tur att min morbror är expert på datorer, det är juh hans jobb att fixa till datorer så han ska fixa min dator. Älskar min morbror, han är bäst=) Jag vet dock inte när datorn blir klar, min pappa kör juh strömstad idag så han och mamma kommer hem lite senare idag och jag vet inte om pappa kommer köra upp den till min morbror ikväll eller om pappa tar med sig datorn imorgon när han åker till jobbet, eftersom han ändå kör förbi där min morbror jobbar så slänger han bara av datorn och hämtar upp den när han har slutat. Dock vet jag juh inte hur länge det tar för honom att fixa den. Får väl se när jag får tillbaka den.

Vill bara meddela er om att jag längtar så otroligt mycket till helgen, för då ska jag nämligen ha en myskväll med mina favorit tjejer. Det ska faktiskt bli jätte roliga och skönt att få träffa dom, har inte haft någon myskväll med dom på jätte länge. Aja, nu tänkte jag stänga av datorn och gå ner och handla något gått att äta=) Ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0