Måns Zelmerlöw - Hold On<3

Har försökt att sova med det går inte. Har suttit och tittat på massa gamla bilder på oss samtidigt som jag har lyssnat på "våran" låt. Denna låten som jag har lagt upp spelade han om och om igen i sin lägenhet, och han har sagt att det är "Vickislåten" för jag va otroligt mycket där nere när han hörde den första gången och spelade denna så mycket och jag har sagt samma sak att det är "...låten". Jag vet att jag bara göra mig illa när jag håller på såhär men vad ska man göra när man bara tänker på personen som man älskar. Jag vet att jag har sagt/skrivit mycket om att det ska bli så skönt när han lämnar detta stället, och det kommer de bli för det kommer inte göra lika ont längre, förhoppningsvis. Men saken är den att jag älskar honom och det kommer jag alltid göra. Han va min första kärlek och den glömmer man inte så lätt.
Lyssna och njut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0