Möte!


Nu har man ätit en jätte go kyckling sallad som storasystern gjorde, jätte gott så nu är man mätt och belåten. Idag va jag i skolan med min moder och hade ett litet möte, angående min studiegång och hur jag ska göra framöver. Jag ska juh byta skola och börja på Löftadalens folkhögskola i åsa efter sommaren, så vi skulle bestäma lite vad jag hade tänkte att göra tills dess, och eftersom jag vill försöka göra klart matten så bestämde vi att jag bara kommer jobba matte i skolan, men om jag vill ha mitt studiebidrag så måste jag praktisera också. Men eftersom jag har börjat med mina mediciner nu igen för depression så tyckte min läkare att jag skulle vänta lite med att börja praktisera tills medicinen börjar funka på rätt sätt. Det kan juh bli så i börjar att man må lite sämre, men går över efter några veckor. Så jag måste ringa till min läkare imorgon och se till så att jag får ett intyg på det.

Nu tänkte jag dra mig ner till tvättstugan och se om det finns någon ledig tvättid på söndag. Får tvätta dagen innan "min födelsedag", men det spelar ingen roll för iår är det juh inte min "riktig" födelsedag, jävligt segt. Men men, ska dra mig neråt nu så jag har fått gjort de. Ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0