Ska jag klippa av dom?




För några veckor sen så var jag och gjort glasfiber naglar hos en vän. Dom blev riktigt starka, långa och det höll länge. Men nu har de gått bort lite och jag satt och drog bort de som va löst. Så just nu är mina naglar inte så snygga. Men dom är långa eller visa har jag filat ner, så naglarna är lite ojämna. Så jag funderar på att klippa av dom alla, för jag orkar inte ha långa naglar längre. Jag hade dom långa enbart för att min granne tyckte om när jag hade dom långa för då kunde jag klia honom på ryggen, armarna m.m.. men nu umgås inte vi längre, så jag ser ingen mening med att ha dom långa.

Här är min väns hemsida http://www.charlines.n.nu/ hör av er till henne om ni vill fixa till era naglar. Hon utför även vaxning, SPA pedikyr samt ansiktsbehandlingar. Så om ni är intresserade så hör av er till henne.

Kommentarer
Postat av: L I J N A

lägga till varandra på bloglovin?:)

2011-02-24 @ 20:20:18
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0