Trött och seg!


Idag var jag och tränade med Mia en stund dock va hon lite små sjuk så de blev inte så länge. De är så otroligt skönt när man kommer hem efter ett hård träningspass på gymmet, man känner sig så duktig och blir så stolt över sig själv. Får se om vi kör gymmet imorgon eller om vi bara går ut och går en sväng. Nu blir det en slappa kväll för min del, är sjukt trött vilket jag alltid är nu för tiden och jag förstår inte varför. Jag är svin trött när jag går och lägger mig men jag kan inte sova. Nu för tiden så sover jag inte alls bra på kvällarna, jag vet inte om det beror på att jag hatar att sova själv, för jag sov ju alltid så bra och skönt när jag sov bredvid honom, men ska iallafall titta upp de, så jag får ordning på min sömn. Nu blir iallafall lite filmkväll med Bella.

Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Julia

fin blogg! :D

2011-02-12 @ 14:16:32
URL: http://freezeamoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0