Värdelös dag!!!!!


Klockan är över 12 och detta betyder alltså att de är en ny vecka och en ny måndag. Men det är inte vilken måndag som helst utan det är alla hjärtans dag idag, och jag säger inte detta enbart för att jag är singel vid tillfället, för man kan ha en jätte trevlig alla hjärtans dag fasten man är singel. Man behöver liksom inte ha en pojkvän/flickvän för att just den dagen ska bli bra. Men jag tycker helt seriöst att den dagen är helt värdelös och jag förstår faktiskt inte varför vi ens har en sån dag överhuvudtaget. Jag har aldrig "firat" alla hjärtans dag och kommer aldrig göra de, för jag tycker att den dagen är helt meningslöst att ha.

Sååå, nu när jag har fått sagt de så ska jag nu lägga mig och titta på en go film med min Bella och krama om henne tills jag somnar. Godnatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv: Tack så mycket!

2011-02-14 @ 06:25:06
URL: http://ninjapuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0