Nu är de träning som gäller för Vickis och Mia =)


Jag och min kompisar har bestämt oss för att sluta med allt slappande och all skräpmat och börja träna. Vi ska böaja på gym och när vi inte gymmar så går vi ut och går istället. Vi har redan börjat med detta, började igår faktiskt för jag är så trött på detta slappa livet, och alla skit mat/godis som jag äter, så nu är de bara att köra på. Jag har försökt innan med detta men de har inte gått så bra, men jag känner redna nu att de kommer bli mycket bättre denna gången för nu har jag någon som kan pusha mig, man kan pusha varandra liksom. Ne, detta ska bli jävligt skönt faktiskt, mår otroligt bra psykist också när jag tränar=)

Aja, nu ska jag lägga mig i sängen såå jag orkar gå upp imorgon till skolan. Ha de så bra så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0