En go dag med bara Prison Break = Underbart =)


Roligt att man har blivit sjuk nu när de snart är dags för skolan. Jag har sovit ganska bra inatt bredvid honom och fasten jag har en sån jäkla hostan som jag nu har haft i några dagar så har jag faktiskt fått några timmars sömn.
Som sagt jag har blivit sjuk nu, och de är inte okej nu när jag börjar skolan imorgon. Men va fan jag har en feber som kommer och går, svättas och fryser, mår illa lite då och då, snorit som fan, när jag hostar gör de ont i lungorna och mina ögon gör fruktansvärt ont och dessutom räcker inte de utan då ska jag också ha en jävla mensvärk på de. Just nu är de en sån tyck synd om mig vecka. Haha. Tur att man har sina vänner och familj som är så gulliga mot än. 

Eftersom min granne och hans polare som just nu bor med honom skulle iväg och jobba klockan 8 i morse, så blev de att jag vaknade för jävla tidigt idag. Jag har inte äns någon skola idag, så de va jävligt segt. Låg dock kvar i hans goa säng och myste lite innan jag drog mig upp pågrund av den jävla mensvärken som jag har. Men nu ska jag iallafall lägga mig och titta på säsong 1 av Prison Break.

Ha de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0