Detta är nog den absolut goaste herr parfymen ever=)


Jag verkligen älskar denna herr parfymen. Den är så otroligt fruktansvärt go att lukta på. Jag kommer alltid tänka på en viss person när jag känner den parfymen. Jag kommer nämligen ihåg första gången jag kände doften av just den parfymen och de va när jag var nere hos honom och jag fröss så fruktansvärt mycket, för det var alltid så jävla kallt där nere så jag "lånade" en tjocktröja av honom (som jag fortfarande har kvar här hemma, hahaha) och då hade han precis haft på sig den tröjan och sprejat den goa parfymen som jag älskar, hahaha. Är det fel att älska en herr parfym så mycket? Jag kanske älskar den så mycket just för att jag älskar personen som brukade använda denna hela tiden?=)

Godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0