Fyfan säger jag bara!!


Jag satt och tittade lite på youtube alldelles nyss. Jag klickade på en video som jag satt och tittade på, men jag fattade ingenting av den, så jag spolar fram lite och då ser jag att en människa står och trampar och sparkar iväg en liten kattungen medans katt mamman försöker att gå fram och hämta ungen. Men när kattmamma försöker gå bra så schasar personen iväg kattmamman. Jag mådde så illa så jag stängde ner hela youtube. Så jag vet inte vad som hände i slutet på videon. Usch, blev så ledsen för jag är rädd att någon ska göra så mot Bella. Jag skrev i ett inlägg för några veckor sen om att jag har sett personer varit elaka mot Bella. Dom har jagat henne, skrämt henne och slått henne när hon bara va en liten kattungen, de va då min granne hade henne. Jag såg hur dom höll på med henne och jag tog oftast hem henne till mig varje gång. Så när jag såg denna videon så blev jag så ledsen att jag gick ner och kramade om Bella och pussade henne flera gånger. Jag älskar min katt och har älskat henne sen första gången jag såg henne nere hos min granne och ingen rör henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0