Inte roligt!!



Inatt har de inte varit så roligt för min del, har knapp fått någon sömn. Jag somnade 1 timme innan min far skulle åka till jobbet, men jag vaknade sen då av att han håller på och gör sig i ordning. Försökte somna om när han hade åkt. Somnade väl någon timme och sen vaknade jag av min mobil som jag hade ställt på alarm klockan 9 för jag skulle iväg till skolan. Men jag orkade inte dra mig ut ur sängen så jag lät mobilen snooza i 1 timme sen försökte jag somna om. Men klart som fan att Bella då som vanligt ska börja gnäll och jag får gå upp och öppna dörren så hon kan komma in och gosa med mig, som hon alltid vill göra vid 10 tiden. Jag va så trött så jag låg kvar i sängen fast jag inte kunde somna. Men sen vid 1 så fick jag höra en sån jävla hög musik av min syrran (hon trodde jag va i skolan) så jag orkade inte ligga kvar, så jag gick upp och fixade i ordning lite grejer och lekte med Bella.

Nu ska jag sätta mig och skriva på ett papper som jag fick av Maggan igår. Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0