Tidigt, tidigt!!


Godmorgon Godmorgon! Nu är jag uppe lika tidigt som Bella och det är fan inte ofta jag är uppe tidigt, men jag fick nog av att bara ligga i sängen och inte kunna sova. Jag ska till skolan idag och prata med skolsystern klockan 11:30, så de hade väl inte varit fel om jag fick sova lite till, men jag visste att om jag ligger kvar så kommer jag somna om en stund och sen när jag väl ska upp så orkar jag inte för att jag är så trött. Min kropp sa till mig nu att det räckte med 3 timmars sömn inatt för min del.

Det gör inte mig något att jag är uppe så här tidigt, för nu kan jag göra mig iordning i lugn och ro och bara njuta av att de är fredag och sista dagen innan det är helg, eller räcknas fredag som helg?=P aja, jag vet inte. Det är iallafall fredag och det är jävligt skönt.

Va i skolan igår och pratade med min mattelärare och jag har fått tider nu som jag ska jobba matte och det är på torsdag och fredag. På måndag ska jag prata med ännu en mattelärare och se om jag kan få in någon mattetimme med henne. Han som jag har i matten jobbar inte på måndag eller tisdag så jag får ha en annan, men det är lungt för jag känner henne sen innan, hade henne några gånger när jag gick på högstadiet.

Ne, nu ska jag gå ner och göra en sån go frukost. Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0