Födelsedag och flytt!!


Hade en jättebra födelsedag igår. Mamma, pappa och min storasyster väckte mig lite innan halv 6 på morgonen så pappa fick vara med och fira mig innan han stack till jobbet. Men när far min hade åkt till jobbet, så gick vi och la oss igen jag och min syrra. Försökte sova en stund, men de blev inte så mycket sömn, så jag gick upp vid 11 igen. När jag vaknade så gick jag ut och tog en cigg och då ser jag att min granne och hans 3 polare hjälper honom att flytta. Men dagen gick vidare och jag hade några vänner här på kvällen. Min syrra va så gullig, hon kommer in i mitt rum och gav mig ett kort med pengar i, och då frågade jag henne varför jag fick pengar. Då säger hon att jag fick läsa i kortet, och där ståd de att pengarna ska gå till min tatuering. Blev jätteglad, så min syrra ska beställa tid så fort hon kan. Som sagt min födelsedag blev jättebra och jag blev nöjd. Men dock blev jag väldigt nere senare på kvällen då jag insåg att jag inte kommer få träffa min granne mer, och de va lite jobbigt med tanke på att jag gillar honom som en jättebra vän och jag har haft de jävligt roligt och mysigt med honom. Men sen lite senare på kvällen, vid 2 tiden så såg jag att de var någon som hade skrivit till mig på msn, och de var juh han. Så vi satt och snackade ett tag, och han sa till mig att han tyckte de va synd att de har blivit som de har blivit mellan oss, men att han alltid kommer va min vän. Och jag sa till honom att jag själv är jävligt ledsen för att det har blivit så som de blivit, för han är en person som jag skulle vilja ha som en vän livet ut. Så vi får väl se vad som händer framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0